Vzhledem k prasklému airboxu po předchozím majiteli jsem byl nucen řešit co stím.
Rozhodl jsem se pro instalaci nového airboxu od Highway Hawk.
V servisu mi doporučili, že nejvhodnější způsob rozběhnutí HWH airboxu s motocyklem je zakoupení DYNOJET Kitu stage 1 pro volusii. Ani to však nepomohlo a motocykl odmítal s tímto filtrem spolupracovat.
Po marných pokusech o namontování a rozchození motocyklu na použitelný výkon s tímto sice krásným, ale příliš propustným airboxem jsem byl nucen zvolit jiné řešení.
Objednal jsem nový originál airbox, abych využil již zakoupený Dynojet Kit, do originál airboxu jsem nechal nainstalovat Filtr KN (SU 8001). A tuto kombinaci dílů nechal naladit na brzdě. Naštěstí se tato operace zdařila a přidalo mi to 8 svěžích koníků navíc. Zbývá mi však navíc originál vzduchový filtr, který byl součástí nového airboxu. (levně přenechám)
Přikládám zde grafy z brzdy. Měření s originál vzduchovým filtrem bylo provedeno se starým špinavým filtrem. Po prvních najetých Km po úpravě musím zkonstatovat, že nový koníci jsou velmi znát. Motor jde plynuleji a lépe táhne. Zabírá však o kapku později než původně, ale to zato rozhodně stojí. Více je vidět z grafů.