Servis a pokus o výměnu poškozeného Airboxu.
Zakoupil jsem airbox Od Highway Hawk ve kterém je instalován vzduchový filtr KN. Drobným písmem byla uvedena poznámka, že bude nutné seřídit karburaci. V servisu se stím mořili docela dlouho. Na doporučení servisu jsem doobjednal DYNOJET KIT, ale ani stím se nepodařilo motocykl naladit na optimální výkon. Nakonec jsem byl nucen objednat originální airbox Suzuki. Vzhledem k tomu, že jsem již měl zakoupeny DYNOJETKY nechal sem do originál airboxu nainstalovat vzduchový filtr KN a naladit v této kombinaci. Toto vedlo k vytouženému výsledku motocykl šlape jako hodinky a navíc mu byl tímto zákrokem zvýšen výkon z 42 koní na 50 koní. Došlo také ke zvýšení kroutíciho momentu a vyhlazení křivky. Teď motor táhne od 1800 otáček, až do cca 7000 plynule a znatelně víc než před úpravou. Dále mi v servisu vyměnili provozní kapaliny a opotřebené hadičky a nainstalovaly chromovaný kryt chladiče od HWH. Provedli kontrolu ventilů a výměnu svíček. Celkově jsem zaplatil cca 16 000Kč a odjížděl spokojeně na výkonnějším motocyklu..